Fi del 13



Tanco l’any de les morts. Massa morts al meu costat...He llegit en un llibre. Des de l’última emprenyada la senyora fosca va triar a la més propera de les poques amigues que tenia. Després s’ha limitat a repartir agonia amb la forma malaltissa del cranc... Ja no cal protestar. Estic cansat. Reconec la derrota però no em resigno i em costa acceptar l’accident, la casualitat, el que a tots ens arribarà. No tinc ganes de portar el cap de dol ni de trobar un buit al meu costat. Infantil! Com un nen malcriat no tolero la frustració, la sensació de pèrdua...

   Però ho deixo així. Tampoc no domino el llenguatge impassible de la mort ni de la vida i espero la sorpresa sempre embolicada de dolor. Sóc optimista: Encara sento el dolor.

   L’any s’acabat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada